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Fujita Kumi


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In recent years, the importance of the co-creative communication approach has often been highlighted when examining communication in children with congenital deaf-blindness and children with severe and multiple disabilities. This paper describes some episodes of dyadic interactions and triadic interactions in a child with CHARGE syndrome and parents based on romantic science, and interprets it from the perspective of co-creative communication. It was suggested that an approach based on various signs and physical reactions of children with congenital deaf-blindness in actual communication situations is important for the co-creation communication approach.
Creators : Fujita Kumi Nagase Kai
山口県立大学学術情報 Volume 8 pp. 39 - 41
published_at 2015-03
Creators : Fujita Kumi Publishers : 山口県立大学
山口県立大学学術情報 Volume 3 pp. 108 - 120
published_at 2010-03
Creators : 興梠 寛 藤田 久美 Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学学術情報 Volume 2 pp. 133 - 151
published_at 2009-03
Creators : Fujita Kumi Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学学術情報 Volume 1 pp. 65 - 78
published_at 2008-03
Creators : Fujita Kumi Yamamoto Kayoko Aoki Kunio Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学社会福祉学部紀要 Volume 13 pp. 123 - 130
published_at 2007-03
Creators : Kido Kumiko Hayashi Takashi Fujita Kumi Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学社会福祉学部紀要 Volume 13 pp. 37 - 51
published_at 2007-03
Creators : Fujita Kumi Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学社会福祉学部紀要 Volume 11 pp. 135 - 139
published_at 2005-03
Creators : Kido Kumiko Nakamura Hitoshi Fujita Kumi Hayashi Takashi Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学社会福祉学部紀要 Volume 11 pp. 93 - 101
published_at 2005-03
Creators : Yamamoto Kayoko Fujita Kumi Shoji Akemi Publishers : 山口県立大学社会福祉学部
山口県立大学社会福祉学部紀要 Volume 10 pp. 37 - 51
published_at 2004-03
Creators : Yokoyama Masahiro Shoji Akemi Fujita Kumi Yamamoto Kayoko Publishers : 山口県立大学社会福祉学部